.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وعده دروغ پرداخت وام ، شگرد کلاهبردار در مازندران
کلاهبرداري که با وعده دروغ پرداخت وام کم بهره به مستمري بگيران اقدام به کلاهبرداري 25 ميليون توماني کرده بود ، توسط ماموران پليس آگاهي مازندران شناسائي ودستگير شد .
وعده دروغ پرداخت وام ، شگرد کلاهبردار در مازندران

کلاهبرداري که با وعده دروغ پرداخت وام کم بهره به مستمري بگيران اقدام به کلاهبرداري 25 ميليون توماني کرده بود ، توسط ماموران پليس آگاهي مازندران شناسائي ودستگير شد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس،در پي مراجعه و طرح شکايت 23 مالباخته از فردي که با جعل عنوان و پرداخت وام کم بهره در ازاي واريز وجه از مبلغ 200 هزار تومان تا 2 ميليون تومان ، ماموران پليس آگاهي مازندران سريعاً وارد عمل شده و اقدامات اطلاعاتي و پليسي را جهت شناسائي ودستگيري متهم دردستور کار خود قرار دادند.
اين گزارش حاکي است ، مالباختگان در اظهارات خود به پليس گفتند : متهم با تماس تلفني با آنان و معرفي خود و پرداخت وام کم بهره ، پرداخت وام را منوط به واريز وجه در يکي از بانک هاي عامل با شماره حساب مشخص و ارائه فيش بانکي مي کرد .
مالباختگان پس از واريز وجه وارائه فيش بانکي به متهم مربوطه با کذب بودن موضوع ،متوجه شدند که از آنان کلاهبرداري شده است .
برپايه اين گزارش ، ماموران پليس آگاهي با استفاده از شگرد هاي خاص پليسي دريافتند، اين فرد به نام " موسي " 40 ساله داراي سابقه کلاهبرداري بوده که با هماهنگي مقام قضائي در يک اقدام سريع و غافلگيرانه در منزلش شناسائي ودستگير شد .
متهم در بازجوئي هاي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف واظهارداشت ، با انجام اين کار تاکنون 25 ميليون تومان از مالباختگان کلاهبرداري کرده است .
گفتني است ، متهم با قرار بازداشت از سوي مقام قضائي روانه زندان شد وشناسائي ديگر مالباختگان همچنان در دستور کار پليس آگاهي قرار دارد .
پليس آگاهي به شهروندان هشدار داد، معمولاً افراد کلاهبردار داراي ويژگي هاي فردي از جمله ظاهري آراسته و فريبنده ، خودرو، پوشاك، منزل و وسايل تجملي ، قدرت بيان فوق العاده‌ ،خوش برخورد و حراف هستند واز طريق جعل عناوين و تظاهر به آداب مذهبي مورد تأييد مخاطب خود، سعي در جلب اعتماد آنان دارند .
شهروندان مي توانند در مواقع برخورد بااين افراد قبل از انجام هرکاري و اعتماد به اين افراد با بررسي بيشتر و استعلام از سازمان مربوطه صحت و سقم موضوع را بررسي و پس از تاييد ، اقدام کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.289 seconds.